Our policies

Politica de Confidențialitate


Prin înregistrarea pe site-ul nostru și introducerea datelor dvs. personale, acceptați această politică de confidențialitate și ne permiteți să colectăm și să stocăm aceste date. Garantăm că folosim datele dvs. personale doar pentru livrarea comenzilor.

Înainte de a trimite o comandă prin intermediul site-ului nostru, confirmați că aveți cel puțin 18 ani; sunteți pe deplin responsabil pentru utilizarea acestui site, inclusiv pentru toate costurile financiare; promiteți să furnizați informații adevărate și actualizate despre dvs.


Politica de Securitate


Înțelegem cât de importante sunt datele dvs. sensibile și folosim diferite servere securizate pentru a proteja toate informațiile personale.

Procesul de plată utilizează criptarea SSL standard din industrie, care asigură confidențialitatea și securitatea tuturor informațiilor dvs.


Politica de Livrare


Oferim un serviciu de livrare rapid, fiabil și discret către orice țară specificată de clienții noștri. Comenzile vor fi expediate în termen de 1-2 zile lucrătoare.

Livrare EMS (Express cu urmărire online)

Pentru cei care doresc un serviciu mai rapid, putem oferi livrare EMS. În mod normal durează 5-9 zile de la expediere și este trimis prin serviciul poștal expres. Termenul limită pentru această metodă este de 14 zile. Codul de urmărire va fi furnizat pentru toate comenzile imediat ce sunt expediate.

Standard (Livrare prin poștă aeriană înregistrată)

Livrarea durează de obicei 14-21 zile de la expedierea comenzii. Termenul limită pentru această metodă este de 30 zile. Comenzile sunt livrate discret și lăsate în cutia poștală. Pachetele trimise prin acest serviciu NU pot fi urmărite.

Toate comenzile din weekend vor fi procesate luni. Veți fi notificat automat prin e-mail când comanda este aprobată și expediată.

Nicio comandă nu va fi procesată sâmbăta sau duminica. Vă rugăm să ne acordați 2 zile lucrătoare pentru procesare înainte de expedierea comenzii.
Comenzile mari (mai mult de 120 de comprimate) vor fi trimise în două expedieri diferite și nu vor sosi în aceeași zi. Medicamentele generice și cele de marcă vor fi expediate separat și nu vor sosi în aceeași zi.


Garanția Calității


Garantăm cea mai înaltă calitate a TUTUROR medicamentelor achiziționate, care vin în ambalajul original al producătorului. În cazul achiziționării de medicamente generice, asigurați-vă că acestea sunt chimic identice și au același efect medical ca cele de marcă. Consultați-vă cu medicul înainte de a cumpăra orice medicament. Sunteți mereu binevenit să ne contactați înainte de a trimite comanda pentru mai multe detalii.


Garanția Livrării


Garantăm reexpedierea comenzii dvs. complet gratuit dacă aceasta ajunge deteriorată sau lipsește ceva. Contactați-ne pentru reexpediere. Este una dintre modalitățile prin care garantăm un serviciu complet și eficient.


Garanția Stării Comenzii


Garantăm că clienții noștri pot gestiona contul și pot verifica starea comenzii online în timp real. Suntem disponibili 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi, prin telefon, chat live și serviciu de suport. Suntem aici pentru a răspunde tuturor întrebărilor și vă garantăm un răspuns imediat.


Anularea Comenzii


Puteți anula comanda în termen de 24 de ore de la plasare sau dacă aceasta nu a fost încă expediată. Folosiți serviciul de asistență, chat live sau telefon și un reprezentant vă va contacta în scurt timp.


Politica de Rambursare și Returnare


Asigurați-vă că introduceți o adresă de livrare validă în formularul de comandă, deoarece orice greșeală poate duce la nelivrarea produselor comandate. Vă recomandăm să verificați cu atenție toate datele înainte de a trimite comanda. Dacă observați că adresa a fost introdusă incorect, contactați-ne cât mai curând posibil. Dacă nu primiți comanda din cauza unei adrese incorecte furnizate de dvs., nu se vor acorda rambursări.

În cazul în care nu sunteți mulțumit de efectul produsului, vă vom furniza adresa de retur unde puteți trimite coletul în termen de 30 de zile. După ce primim coletul, vom iniția procedura de rambursare.


Politica de Refuz al Plății (Chargeback)


Rețineți că refuzurile de plată (chargebacks) nu sunt acceptate, iar toate disputele pot fi rezolvate în mod normal prin trimiterea unui tichet sau prin telefon. În cazul în care solicitați un chargeback, vi se poate interzice să comandați nu doar pe site-urile afiliate, ci și pe toate site-urile din domeniul farmaceutic.